14/4 - Datorproblem

Jag fick datorproblem i onsdgskväll. Den nya bärbara datorn hängde sig??? Sonen fixat det nu lördag fm.
Vi vet inget om Charlottes blodprov. I torsdags mådde hon inte bra på morgonen.Blev hemma från skolan. Men hon lämnade blodprover på vårdcentralen då jag körde dit henne.
Jag har varit bortrest på konferens i två dagar. Det är skönt att få träffa andra människor. Jag jobbar politiskt och detta var en konferens på Regionnivå. Det är viktigt att föra vidare det sju års sjukdom lärt mig. Så få politiker har denna erfarenhet av sjukdomar.
Charlotte bott hos systern.,hon är nu på väg hem. Hon mår hyfsat sa hon när vi möttes i går. Det var denna veckan hennes blodvärden kunde påverkas. Jag tycker hon ser blek ut. Men så länge hon är o k agerar vi inte. V litar på sjuksköterskorna på onkologen i Lund som skulle hålla ett öga på blodvärden.
Måstte göra annat i hemmet nu.Niklas skall lära mig föra över foton till denna blogg. vi tog ett kort på avdelningen i Lund.
Mamma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0