17/4 - för många bloggar här. Kom ej in i dag först.

Charlotte var i skolan i går. Kom hem sent med sin bil som hon delar med systern. Systern snäll - men tveksam till att dela...Men det är ju bra dela kostnaderna, men inte roligt med bubblorna som ibland dyker upp på den!!

Charlotte  pigg som vanligt och glad i morse. Körde bilen in till busstationen. Jag tung i huvudet och dålig på 4:e dagen.Känner ibland när våren kommer - troligen pollenchock.. Hade till om med ont i bröstet. Undersköterskan Charlotte , snart,  tog blodtrycket på mig. Här är ju högt blodtryck och allt vardagsmat. Dock var mitt bra.

Skall ta det lugnt och fixa lite hemma. Behöver nog i dag tänka på mig själv mest. Mormors medicin får vänta att hämtas till em.

När jag loggade in brukar jag ibland kolla de mest aktiva bloggarna och populäraste. Kollade en  - Karin. Olofsson. se .   några rader...Tänk vilket liv en annan flicka i  Sverige kan leva. Så små bekymmer. Skrev en kommentar förra veckan då jag provade att kolla vad en sådan kan skriva..Hon ville alla skulle skriva något. Jag skrev hon och alla de andra unga skulle vara lyckliga de var friska!!! Ja tänk om tonåringarna på sjukhuset kunde levt hennes liv.
Mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0