29/ 4 --- Din värld är inte min värld...

I går försökte jag rensa bland alla papper. Måste se om det är någon faktura etc. Har lagt det mesta på autogiro, men alltid någon. Dränks av papper från alla håll. Sparar en tid, men i  natt slängde jag en massa i vedpannan. Saknade sedan ett viktigt papper. Hjärnstress. Men hittade det.
Charlotte ute och körde i går hela dagen, skolkonsert och sover hos kompis. Systern klagade. Hon bara kör och kör....... Städar inte bilen....Men storasystern varit sjuk en vecka så hon var trött..
Såg Tv-filmen av en händelse om den cancersjuke pojken i Danmark. Jag brukar ha TV eller radio P1 stående  på, även om jag inte sitter ner vid den.
Såg filmen. så klok pojke. Samma situation som Charlotte.
Ovan rubrik kommer från föreningstidningen "SPES", där jag är medlem. En kvinna , Monica Pettersson ,skrivit en ny bok om anhörigas kamp . Boken heter samma som rubriken. Förlag:Livets under...Tänker ofta på mammorna till dessa pojkar som t ex dödar någon, som de oftas kämpat för vård..... Samma problematik måste de ju ha, som vi till cancersjuka barn. Får väl beställa den på bilioteket...
Måste ta it ut med livet nu...
Här är frost och katterna sover på logen.Solen skiner...
Skyddsänglarna hämtat bilnycklarna till hennes Subaru impreza 2.0 GT.Eller en tankspridd bror...Jag letar inte... Här finns flera hus....Skulle önska hon sålde den. Den är avställd, men herregud , sedan skall man vara rädd för det också...
Flickorna från Småland som gjort filmen, heter Linda Ottosson och Sara Bygdeus....Glömmer ju ofta vad jag lovat skriva om...
Mamma

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!
Jodå¨hon satt så fint vid bordet!
Kul att du hittade till min sida!
Absolut kommer vi att träffas igen :-)
Kämpa på!
// Kramar Karolina mamma till Felicia

2007-04-29 @ 20:46:59
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0