14 juli ---mamma smittat hela familjen snart och även April....(USA-släktingen)..

Skriver några snabba rader. Charlotte mådde illa i onsdags och kunde inte jobba. Nu är hon rejält förkyld och fick ringa i dag också till jobbet att hon var sjuk i förkylning....Niklas, storebror,  och April också lite förkylda....
Det har varit jätteroligt med USA-besökare, men inte att vara sjuk och förkyld i 14 dagar...Men hoppas nu inte Charlotte blir så länge förkyld.. Hon vill jobba som andra!!!
Bo och Marianne åkte vidare till Irland i dag. April stannar tills onsdag då hon åker hem till New Jersey....
Jag pratar engelska, även med kattungen. Har en kvar som Stina vill vi behåller....
Nu skall vi strax åka och säga adjö trill min mor 88 år. Det är 42 år sedan de beökte oss sist....April är född 1954 och Bo några år äldre. Förra gången bodde de på vår gård i tre veckor.
Nu skall vi åka till Hörby kyrkogård och se på blommorna från min f d arbetskamrat som dog i cancer 59 år...Så jag lidit med honom. Jag har kännt honom sedan början på 80-talet då han kom till Hörby...så tråkigt och hemskt med denna hemska sjukdom cancer....
Charlotte har haft väldigt mycket tur!!!!!
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0