29/6

Det blir skrivet då och då....Har haft några mörka dagar, men nu får jag tänka på Charlottes tillstånd..Får inte tänka på de tre runt mig som har dystra prognoser och där cancern växer....Inte hellre på de redan döda barnen...

Säger som Göran Person, statsministern,,,Han saknade pulsen,,,med fylld kalender, även om han hade att göra...

Var för två dagar sedan i Halmstad med konstföreingen på mitt arbete. Så långt måste jag ,för att lyfta och tänka positivt. En hel dag i en bil med arbetkamrater. Vi pratade skit om allt och jag mådde bra..De frågade..Hur är det med Charlotte?? Ja om jag visste, men hon arbetar heltid som undersköterska sedan några dagar....mötte sedan på hemvägen en annan f d arbetskamrat,,Hon sa,,Men Charlotte är väl frisk??

Så roligt att alla tror det,,men jag vet ju hur läget är??? Ibland kan jag försöka tro det...om jag inte varit med på läkarbesöken och sett läkarintygen..

Var i går på en Österlentur med en  arbetskamrat... Kan glömma verkligheten, åtminstone för stunden. Tankarna dyker dock upp lite då och då i huvudet, var jag än är..Det räcker med att se en ung flicka...

Nu får jag försöka bearbeta allt och tänka på Charlotte...Om en vecka får vi besök av tre ättlingar till utvandrade svenskar..De skall bo här!!!

Charlotte arbetar och tycker det är roligt..Systern får inte hellre mer ur henne....

Säger som bloggen www.gretaerikssons.se  pappa::" Det normala blir onormalt. det onormala blir normalt..."Bara vi föräldrar  m fl  fattar!!!
Mamma

Kommentarer
Postat av: Danijela - Magdalenas mamma

Hej på Er
Jag är så glad att Charlotte klarar jobba som sjuksköterska, och heltid som alla andra, gratis Charlotte du är så duktig och stark tjej.
Hoppas att allt bli bra i framtiden och livet börjar bli mindre stressad och vi sliper tänka hela tiden på cancer runtomkring oss.
Följer Er varje dag men hinner inte skriva alltid
Kram från Danijela

2007-06-30 @ 11:03:58
URL: http://www.danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: Karolina

Hej!
Hoppas allt är så bra det kan med er!
Vi öligger inne på avd 65, Felicia opereras idag!
Jag är här inne var o varannan dag o läser!
Kramar Karolina (Felicias mamma)

2007-07-03 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0