3/7 - Charlotte och Petra vid Charlottes bil..

image22


Charlotte och Petra hemma under lördagen  en liten stund,  Syskonen här också. Det flyttas möbler, grusplanen, uterum görs i ordning. Börjar!!
Några minuter och så kattungar /pengar. Sedan i väg  igen till streetrace i kväll i Helsingborg. Hjälpte mig flytta över denna bilden, men bara en hade hon tid. Hinner aldrig ge mig några lektioner.
Nu har jag fått kattungarna lite frikare. Stallet inrett till minisjukhus. Jag har ju vanan.Men flera  av kattungarna ser likadana ut. Så springer de.... Vilken fick medicin..Lite halvnorskt i troligen..Men jättegulliga...

Så roligt Charlotte far runt. Bilverkstadsägaren sa till storebror i går..Men hon varkar ju alltid så glad..när storebror sa att denna bilen kommer fara runt - runt nu...Men vad är alternativet..så roligt jmfrt med som flera av hennes medpatienter har det nu. Mina tankar till så rara Matilda  Färemo i Lund, som vi minns från Parisresan..en sådan flicka.....Många av de nya patienterna som har det svårt känner vi inte, men just hon. Så orättvist att närma sig examen och så har hon så ont. Det gör att det mesta blir tillåtet. Charlotte är dessutom myndig... Då får Charlotte härja och pengarna fara..Vad är pengar då - hon har ju roligt..Vad väntar i morgon och framtiden för henne!!Livet orättvisa....som de andra föräldrarna säger..Grymt mot barn och unga..
Mamma














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0