6/6--en ny dag..

Först ..mysterium varför alla foton kom in  för några dagar sedan. Charlotte la in sin bil här, samtidigt så kommer alla in..Har ej tid kolla varför..
Det var tur bilen blev fotad.Charlotte blev i går påkörd av en kärring som barnen sa. Var hon 50 frågade jag. Det visade sig hon var 64, spelar ju ingen roll, mest hur olika vi ser på det..
Charlotte körde på huvudled på en 30 sträcka...mitt i entrala Hörby, mitt i rusningen vid 16.00.Hon låg bakom en bil som svängde. En bil kör ut, hon såg väl inte Charlotte som låg därbakom... Damen åkte i ambulans. Charlotte och Petra hade krockkuddar om föll ut. Charlotte oskadd. Vi har allttid varit lite rädda för krockkuddar, då hon kan förblöda om hon får ett slag i magen. Petra lite ont i ryggen. Charlottes syrra körde dem till Lund..Glad att det inte var en liten småbil som mina barn aldrig fått köpa..
Ja så därför blev det inte skrivit.  här igår...Får ta det lugnt med försäkringsprocesen, så vi får lugnt tills student 14/6 kl 17.00  på Begaskolan i Eslöv. Åtekommer med mer info..
Har inte tid sitta här..Allt hänger på mig..men allt tar ju flerdubbelt tid när hjärnan inte o k..Bilkrocken var så lite egentligen. Matriellt, men tur ingen skadades sig svårt..Det är ju sjukdomen som hela tiden maler, så inget händer fram tills student. Charlotte har hela tiden någon infektion eller hosta. Hostar länge..
Trodde hon fått nog med Subaru, men det blir annan Subaru sa hon på kvällen..
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0