31/3 Charlotte i skogen med storebror.

Då blev det fredagskväll med storebror som kom hem och sov. Storasyster erbjöd henne följa med till en sommarstuga med kompisar. Det fick hon ju inte enligt läkaren. Fick acceptera det till sist.
Nu har hon sovit gott i natt med sina katter. Vill först köra på grillkväll till sina kompisar och bara säga hej. Vill sedan  köra till  Bilmässan på Elmia i Jönköping nästa fredag. Aldrig i livet - hon skulle ju ta det lugnt i tre veckor. Då kan man inte köra 2 x 23 mil. Det är svårt - men mamma lika envis som hon. Hela tiden är det något nytt på gång i hennes liv. Att vakta henne är det svåraste just nu!!
Nu har hon och storebror varit i skogen. Han hugger ved där uppe. En promenad i det fina vädret med katten.
Hon har hostat i ett år. Men denna veckan lite bättre. värst på nätterna, men hon sover gott.
Mamma


Charlotte:
Att åka på bilmässa är väl inget ansträngande :) Jag SKALL dit :) Mamma föreslår att jag kan åka med brossan men nää .. jag ska ju vara med mina kompisar och köra dit :)
Jag måste ju få leva mitt liv.. Ingen mamma kan säga nej .. hihi .. Hejdå så länge :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0