ons 28 mars -isolerad på onk 88 i Lund.

Charlotte mår förhållandsvis bra. Hon var lite frågande igår och har även varit det innan. Om jag är så farlig för andra människor! Hur farligt är  då inte strålningen i kroppen för mig? I går em ägnade C flera timmar till att  försöka via mitt mobilföretag koppla in trådlöst internet.  Personalen  på sjukhuset ringde  igen också till IT-avdelningen , det det gick inte. Charlotte gav upp, pratade i telefon, SMS:a och löste korsord. Största problemet på kvällen. Vi blev båda så jättehungriga. Snäll personal fixa mat till C och mig.  Det var ju enklast för alla, så behövde jag inte lämna henne. Vi har sovit hårt båda. Rummet är specialbyggt med tjocka väggar. Lite högt blodtryck hade C i morse. Nu strax förre lunch kom den snälle sjukhusfysikern och försökte i en timme att få in internet på hennes bärbara dator. Han fick ge upp. Han hade mycket bekymmer med regionens nät som störde, men fick ge upp då bluetoothe..eller hur det stavas inte fick in rätt signaler. Vi ger nog upp. C kan sysselsätta sig duktigt. Jag har köpt nya korsordstidningar och så har hon prov. Hon mår bra.
Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0