22/5 - det finns flera som just nu har det värre!!

Får försöka skriva några rader bara.Har inte haft någon gnista och göra det på en tid. Charlotte så glad i går då det var en fin kväll i Skåne. Hon och kompisar grillade i hennes nya sommarstuga vid Ringsjön, som hon äger till 75 %. Kände det var ändå rätt grej, köpa den mitt i allt. Den är liten men så fin med sjöutsikt till en del. Bra inför framtien den ligger lite upp från vattnet. Köptes för att C skulle kunna göra något annat än köra bil,   fort! och vi skulle kunna tänka på annat också ibland Grannarna  här hemma sa i går, mera arbete!!   Men ungdomarna  hade grillat, spelat kubb och haft det jättebra.  De skulle ev vara där i helgen igen.
I natt väckte hon mig hela natten med dessa hostningar. Sömnbrist hela tiden.Får snart kolla dem igen. Men tillräckligt  jag i flera dagar försökt få tid för min mor på vårdentralen, men förstår de helst vill inte ha några patienter - förrän på akuten!!! Men hostningarna mer eller mindre i ett år, men just nu värre.
Var inne och läste några sorgliga bloggar, som gör att jag känner jag får orka lite till med planerna inför studenten. Det finns de som befinner sig i helvete nr 2...
Nu börjar det bli klart med meny, plats. Kläderna skall köpas, bara vi kan alla vara samtidigt i en affär!!
Här är så vackert, skatorna flyttat, katterna växer, ankungar i dammen.
Får göra lite annat i detta vakumläge som ändå man hela tiden befinner sig.
Mamma

Kommentarer
Postat av: K

Det låter jätte härligt att Charlotte har en stuga vid sjön! :b och ännu härligare attt hennes vänner vill tillbringa där tillsammans med henne.
aj, det låter jobbigt med hostningen :( ofta när jag blir sjuk, så jag tänker. jag ska inte gnälla, för det finns flera som har det värre än mig, och få ont dagligen..
har ni försökt någonting som kan få Charlotte att slappna av i hela kroppen kanske hostningen avtar lite?
men, det ska bli härligt m studenten! hon kommer nog att le hela dan, hoppas denna ögonblick glömmer man allt :) bara vara glad o lycklig!
som sagt, jag håller tummarna på er!

2007-05-22 @ 13:27:58
URL: http://www.kamb.blogg.se
Postat av: Noone

Följer er sen en tid tillbaka, tänker på hennes hostningar i dessa pollentider. Hon har inte fått astma ovanpå allt annat? Mina astmabarn hostar så där hela tiden mer eller mindre. Men det är ju en skitsak i det
stora hela att åtgärda med sprayer och mediciner som faktiskt funkar alldeles utmärkt, OM de bara kommer ihåg att tar dem!

2007-05-22 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0