23/5 - fortsatt vidare..

I går var det kulturkalas i Hörby - fint väder och tydligen folkfest. Jag gick stavkurs i den finna naturen här ute i stället..
Charlotte hemma i natt vid midnatt., hämtade blodtryckmedicinerna och pengar med kärlek nr 2..Viss Statoilmack har bra omsättning tror jag. Mittemot syrrans lägenhet..Men mat och dryck måte hon ju ha  -hela tiden --har en enorm konsumtion av mat och dryck - håller väl tröttheten borta också-- - men smal -cancern kräver näring hela tiden, sa läkaren när jag frågade i vintras..
Strul igen med   kärleksettan. Hon har tre som vill vara hennes pojkvän..Härligt hon kan mitt i allt glömma sjukdomen och tänka på annat. Nyss fått liv i henne i syrrans lägenhet. Hon vaknar ju inte,, men svarade efter många signaler.
Får vara glad åt att det är som det är. Läste www.gretaeriksson.se blogg. Hon dog i helgen. Pappan skriver. Folk tycker vi skriver negativt. Finns något positivt i dessa barns sjukdomar och lidande..Så kan de säga som inte varit i dessa helveten.
Läst några gånger i deras gästbok..Var finns Gud som tillåter dett...en  förälder hade en liten pojke som sa hemma till föräldrarna..""Det fixar sig för Greta....så är det i filmens värld - det fixar sig alltid i slutet"""!!tänk så kloka ord från en jämnårig kompis. Jag tror Greta blev 8 år...
Nej här är det verklighet - och inte på film.Här fixar det sig i bland till allas fundran - inte minst läkarnas, men hela tiden finns katastrofhotet hängande över detta hus..
Får nu åka på ett Rödakorskurs som någon!!tjatat jag skall åka med. Glömmer ju mitt en stund..
Mamma

Kommentarer
Postat av: Malin

Greta blev till och med BARA 5 år

2007-05-24 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0