2/5 - fyra nya familjemedlemmar till mammas förtvivlan...

Ja men livet är relativt. man får ta det att det har en mening. ... det vanliga livet pågår trots allt......kattungar.
Har varit en jobbig helg med allt med Charlottes blogg, polisanmälan?, oro för C:S hosta ,  det stundande läkarbesöket 7/5, den vanliga valborgsoron som alla andra föräldrar har....vissa deklarationspapper i fel pärmar....samt lite annat som jag inte vill skriva här...
Det vanliga livet skall pågå även för oss i denna cirkusen......Det där med Lunastorm måste vara en eller två sjuka personer som inte mår bra. Jag tror inte uppgifterna som skrevs kom från denna blogg.  Men varnade om det skulle vara så - man kan ju inte tänka klart .. De blir ju droppen som ...
Orten är liten och många ungdomar känner varandra. Jag försökte se det så och sa det till barnen.  Här fanns troligen ett/ två sviket barn som var avundsjuk på Charlottes till synes friska liv., samt att vi i familjen finns runt henne hela tiden. Dessutom måste C äta och dricka var 3:e timme, vilket gör att hon måste ha pengar med sig för att handla, eftersom hemmet ligger 2 mil ut på landet...hon har bil och kör lyckligt omkring mycket för at dämpa oro och glömma... Eller rivaler till hennes pojkvänner...eller??
Det  fanns uppgifter på hennes Lunarstorm som tydde på att man visste mycket om C. Sedan hade "någon" döpt en signatur på Lunnarstorm  till Charlotte Håkanssons namn - cancerbarn etc.  Brodern kontaktade Lunarstorm och den är borttagen.  Jag vet inte om de  som skrivit elakheter kontaktats av dem...Men två av C:s kompisar som gick in och försvarde henne och bad dem sluta  fick hot om livet....  vilken värld lever vi i....storasyster skrev också  - ni kan själv a drabbas, syskon eller föräldrar....Det hade inte dykt upp något i natt på Charlottes lunarstorm. Hon har varit dålig hela natten och hostat. Nu fick vi in och köpa ny febertermometer till örat, så hon finns här. Jag hade ett ärende här inne kl 8.00.
Charlotte själv mest brydd över sina pojkvänner. I går kväll var det en och nu på morgonen???Skönt hon kan tänka på annat. så får jag försöka fixa. det. Vissa skolarbeten måste lämnas omgående...Hon tar det med ro med Lunasrstorm , bara de slutar. Det var helt sjuka grejor de skrev på hennes egen också..
Storasyter med i natt under förlossningen av katterna. Syskonen ville ha katterna inne när vi skulle sova. Jag sa ok , eftersom de älskar dess katter. Försökte få en  katt att lämna mitt rum, men hon la sig utanför min dörr. Då fick hon komma in. De väcker en ju i gryningen och vill oftast ut.. Vaknade i natt då 4 kattungar föddes i min säng...  Jag sov vidare i ett annat rum, ville inte störa henne...Förra året  samma  kattmamma dem  under min säng.. Får se det positivt hon söker trygghet...Vi kastrerade tre honor året C: blev sjuk.  Det funkar ju inte med piller när man ibland var på sjukhus etc. Men dessa försvunna  eller överkörda. .. Vi bor nära en väg där vissa kör som de stulit bilarna...Hade hoppas på under...men storasyster säger det blir "Blocket". Ja det är ju roligt med kattungar , men alltid svårt lämna dem ifrån sig...  Hos oss blir det inte flera katter.....
Mamma

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej!
Trist att höra om lunarstorm, vissa människor är ju helt vrickade.. Challe du är för bra för dem, fortsätt att kämpa vidare! Vi ses snart i stugan Kramar Isabel

2007-05-02 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0