Mamma på Kanarieöarna......24/10....surprise , surprise --hemma sa ,flickorna....

Ja det stämmer. En vecka.....Storasyster skulle skrivit förra onsdagen, men livet!!!!   Hon hann inte....inte jag  själv hann mitt i allt!!!

Tack för denna veckan....  betalade den själv, men kompisar planerade,,,,,

Denna veckan var bara sååååååå.
 
Återkommer i morgon. Vill inte skriva i förväg att huset står tomt, men  - hade det bara så härligt - första veckan själv ---- på 24 år.......återkommer i morgon..så varmt ...har aldrig haft det så varmt ,,,,, jag som alltid fryser.....men saknade barnen som jag alltid åkt med, men......
.
Godnatt. Fått nya krafter av solen och ljuset...Charlotte väntade hemma med sin syster.. Storebror fixade att bilen väntade och var varm...

Så...Var där på Kanarieholmarna med två kvinnliga kompisar.....Systrarna sms:ade..mamma,,,,,surprise ..surprise när du
kommer hem!!Soffan på soptippen.. trodde jag,,eller!!!
Trädgårdsdammen med vatten igen..... eller vad hade de hittat på..vet de vill ha fint...
Så fint de gjort ...
Skriver mera i morgon...
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0