Hejsan

Allt bra här i det tråkiga vädert . Vi hade det jätte bra på vår semester till Teneriffa :) Sol varje dag utom sista dagen men det får man vara mycket nöjd med :) Just sitter jag i stinas lägenhet . Provade på att gör plättar  för ett ag sen men det blev inte lyckat kan jag säga . Min mormor gjorde alltid så goda plättar till oss när vi var små . Men tyvärr så blev inte mina så bra :P Vi var hos doktorn för ett tag sedan . Inget på gång just nu utan bara röntgen och prover. Nu skall jag snart bli hämtad av mamma för vi ska till käkkirurgen och sen ska syster och jag handla lite och mamma ska hjälpa till på avdelningen på sjukhuset . Bilderna från semestern kommer sen eftersom det inte fungera nu . Ha de bra så länge . Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Carina Jönsson

Vad skönt att läsa att allt är bra med er. Vi önskar er en riktgt skön och avkopplande helg. Skönt att det går på "rätt" håll, dagen är lite längre och vi går med stormsteg mot våren och ljusare tider.

Sänder er som vanligt många styrkekramar och varma tankar

Carina, Jan, Andreas och Emelie Jönsson

2009-01-30 @ 16:17:14
Postat av: Danijela

Tänker på Er.

Kram från Danijela

2009-02-01 @ 09:19:59
URL: http://danijelamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0