Nytt hotell på Cypern och en skön vecka för Charlotte, syster och kompis.

I går kväll kom jag aldrig in på bredbandet, men i dag på morgonen fungerade det igen. Kanske åskan gjorde det..

Det var lite krångel  i går, innan flickorna fick annat hotell på Cypern.  När flickorna lyckades  igen , få tag i en annan representant för Apollo, så sa denna flicka att det var ingen fara om man tvättade händer etc....Sedan fanns det inga lediga rum i den staden, utan de fick åka till annan stad etc.... bla bla bla...Jag sa de skulle stå på sig och de var alla tre överens om att de kunde byta stad, även om detta är en ungdomsstad. Charlotte sa hon överreagerade kanske, men hon ville från hotellet och inte bo bredvid dessa pojkar som eventuellt var smittade. Jag tänkte på eventuell smittad personal, med tanke på att flickorna  beställt frukost hela veckan.

Nu på morgonen har jag talat med flickorna. De fick senare ett annat hotell i samma stad. Bättre hotell, men något  längre till centrum och strand. Här fanns inga som gick runt med munskydd och nu skulle de gå ner strax och äta frukost.  I går kväll hade de stannat på hotellet och tagit det lugnt, men i kväll skulle de gå ut på stan. Charlotte som har Markus hemma, får ju hänga med ut, men hon kan gärna vara utan trånga discon...tror jag...

Jag önskade dem en trevlig vecka. Nu hoppas vi på lugnt i sommar på hälsofronten. Det blir väl röntgen senare i sommar och alla möjliga  prover som vanligt. Läkarbesök 24 augusti på onkologen..
Mamma

Kommentarer
Postat av: Carina Jönsson

Hej på er!

Hoppas att Cypernresan till sist blev riktigt lyckad och att den var en skön och avkopplande resa för dig/er.

Önkskar er en skön och avkopplande sommar.

Sänder er som vanligt många styrkekramar och varma tankar

Carina, Jan, Andreas och Emelie Jönsson

2009-07-22 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0