Hej :)

Beskeden från doktorn var positiva :) Det hade inte växt och det var ett jätte roligt besked :) En av tumörerna tog upp ett ämne och snart ska jag får en behandling och jag hoppas innerligt att den ska hjälpa :) Ska in på behandling den 1 okt . :) och annars är allt bra med mig :) Jag trivs i min lägenhet och ska ha inflyttningsfest/födelsedagsfest med mina vänner snart :) då blir det även maskerad :) har inte bestämt mig än för vad jag ska vara :) Något förslag ? Jag jobbar på på fritids och trivs mycket :) Nu är det snart dags för att sova och nya äventyr imorn :) Kramar Charlotte

Kommentarer
Postat av: Carina Jönsson

Härliga besked Charlotte, jag gläds såå med dig. Härligt att du trivs med jobb, lägenhet mm och att allt är bra med dig. Maskerad, hmm det låter spännande, jag är säker på att du kommer på något kul, kommer inte på något så här i hastigheten, du får väl googla ordet maskeradkläder, förhoppningsvis får du väl några bra tips. Jag är säker på att det kommer bli en kanonfest, det är du såå väl värd.

Sänder som vanligt många styrkekramar och varma tankar

Carina, Jan, Andreas och Emelie Jönsson

2009-09-15 @ 19:52:12
Postat av: Therése

Hej Charlotte! Det är skönt att höra att du fått bra besked av läkaren. Även jag önskar dig en bra höst och en trevlig maskeradfest.

2009-09-16 @ 16:21:16
Postat av: Anna (okänd läsare)

Härligt att allt såg bra ut! Jag känner dig inte, men blir så glad när du verkar må bra. Keep up the good job! Kram! /Anna (en läsare)

2009-09-19 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0