18 maj

Igår var vi hos doktor M på onk i Lund.Jag lämnade blodprover i fredags i Hörby. Jag var där med mamma. Vi träffade dr och han vill fortsätta med denna sort av strålning som jag gjort 3 gånger redan.DEnna sort av cancer påverkas inte av cytostatika, men forskningen har visat att det kan ge resultat med lite cytostatika kombinerad med denna strålning... Nästa strålbehandling blir 17 juni. Jag skall få behandlingar flera gånger till. Denna gången har inte mitt blodvärde varit så förändrat, men jag har haft hosta i flera veckor. Dr ville att jag akut skulle röntga lungorna etfersom han misstänkte bronkit och jag fick tid 19/5 kl 8.10. Det blir väldigt mycket information att ta in under besöket och om jag får bekräftat bronkit, ska jag försöka få mina lungor förbättrade med andingsgymnastik eller antiobiotika. Jag får väl börja cykla, med hjälm..enligt mamma. Här är några foton från behandlingen som jag själv lägger in...mamma kan inte!! Nu skall vi alla gå ut och äta i Hörby för det är Kulturkalas i kväll. Charlotte och Mamma

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Ha det gott Charlotte och hälsa mamma/Elisabet

2010-05-18 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0