2/4


Nu är vi inne i april! Vart tar tiden vägen ? Mina funderingar är då jag tycker att tiden gått otroligt fort sedan Charlotte dog är att man varit så upptagen. På alla möjliga sätt och vis. Både kroppsligt men framför allt i huvudet. Hjärnan går på högvarv dygnet om. En annan förklaring är nog den att jag sysselsätter mig så mycket jag kan för det hjälper mig. Visst finns det dagar då jag kan ligga några timmar framför tvn och att man behöver det. Men jag sysselsätter mig nog mer gärna med det som faller in i min egna lilla takt.

I Fredags lämnade vi Charlottes lägenhet till den nya tjejen som skulle flytta in där. Vi har lagt många timmar och klara blev vi. Det har också varit en av anledningarna till att man varit sysselsatt och tiden har rusat iväg.
Det kändes vemodigt när man gick ut från lägenheten för sista gången. Samtidigt som det varit något jobbigt som hängt över en så kännes det ändå tungt att lämna den. Charlottes egna fina lägenhet. Men tänker man på det jobbiga med tömning och delning av alla hennes saker så har man tagit sig förbi den biten.

Jag jobbar fortfarande 50% men har börjat med hela fast färre dagar denna veckan. Nästa vecka går jag upp till 75% sen får vi se vad det som bestämmer tycker. Jag hoppas för min egen skull att jag får fortsätta ta det i den takt jag känner är bäst för tillfället. Hjärnan e ju trött och överbelastad och man vill ju kunna fungera och prestera bra!

Nu är det dax för kvällsmat! Ha det bra alla fina där ute! Var rädda om varandra och ta hand om varandra! <3

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0