13/8


Hej hej

Idag har jag varit ledig och det har varit en riktigt fin dag! Dock har jag inte varit ute något för jag har spenderat timmar på att titta på resor. Att bestämma sig för ställe och hotell är ju ett helt företag.

Jag hittade samma hotell som jag Charlotte och våra dåvarande pojkvänner bodde på för ca. 4-5 år sedan. Jag tänkte tillbaka på tiden vi hade där tillsammans och även fast det är jobbigt så är man glad för alla de sakerna man har gjort tillsammans.

Jag saknar Charlotte hela tiden. Det är tungt och jag tror att hösten och vintern kommer att bli tyngre.

Jag försöker tänka tillbaka på tiden vi hade tillsammans. Vi fick 24 år tillsammans och de betyder mycket. Vi kunde fått betydligt färre år än så även om jag skulle velat spendera hela mitt liv tillsammans med henne!

Ett minne som ofta kommer upp i mitt huvud när det känns som tungast är kvällen och timmarna innan Charlotte somnade in.
Vi satt och pratade och tog avsked av varandra. Charlotte sa att vi skulle ses igen och skrev sitt avskedsbrev.
Hon gav oss koder och sa viktiga saker som hon tyckte att vi skulle veta.

Alla grät , utom Charlotte. Hon var starkast. Hela situationen var så overklig och hemsk men samtidigt var hela rummet fyllt av så mycket kärlek!

Bilden jag minns tydligast var när Niklas satt brevid Charlotte och mig i sängen och sa att han älskade henne och började gråta. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
Jag tittade på Charlotte och hon tittade på oss och log. Hon log med hela sitt fina ansikte som symboliserade att allting skulle ordna sig. Istället för att gråta så visste hon att allt skulle bli bra. Det gör mig trygg just att Charlotte var trygg. Att hon inte var rädd ,  utan hade accepterat det hemska. Vi fick våran tid till att ta avsked av varandra och visa kärleken till varandra och det är jag väldigt tacksam för att vi fick! <3

Kram /Stina

<3


Kommentarer
Postat av: marielouise

jag kommer ihåg att jag hämtade er på Sturup. Tänk vad livet kan ta olika vändningar. Ledsen över detta. Styrkekram till dej

2012-08-15 @ 09:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0