Dagarna går

Snart är det en vecka sedan , vart tog den veckan vägen ?

Det har varit och göra klart men jag tycker tiden bara springer iväg nu för tiden.  Ikväll har Charlottes kompisar varit här , Elin , Markus och Rickard. Mamma , Niklas och Fredrik med. Vi åt lite och tittade på lite bilder från sjukhustiden , känslorna gick lite upp och ner men jag kände vi kanske behövde det lite. För de andra se tiden inne på sjukhuset och prata lite om den , se de fina stunderna vi ändå hade där inne. Nä vi spelade spel , nyårsafton och lite blandat. Sen satt vi och pratade om gamla minnen.

Idag började Fredrik jobba igen , jag var för 2 gången själv i huset men jag sysselsatte mig med lite städning. Det var svårt att komma igång och det var så konstigt tyst. Ingen Charlotte som ringde och bara kollade läget , det sakna jag. Man har varit lite rädd för att vara själv , just att allt är så tyst omkring en. Skönast just nu är vara med någon , men det gick.

Imorgon skall mamma och jag åka och klippa oss. Vi skall på kvällsgudstjänst i Hörby kyrka på söndag där de läser upp Charlottes namn.  Sedan tar vi nog en tur ner till Bo Ohlsson och ser om vi hittar lite fina kläder.

Sängen kallar och sambons klocka ringer 4.50 imorgon , själv skall jag upp i någorlunda tid imorgon med.

Kramar! Och var rädda om varann! <3

Kommentarer
Postat av: Danijela

Kram från Danijela

2012-02-10 @ 22:58:18
URL: http://danijelamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0