....

7/2 Idag var vi nere hos begravningsbyrån. Att sitta och planera en begravning till en ung familjemedlem kändes helt overkligt. Man vill att allt ska vara så perfekt! Den finaste kistan , de finaste blommorna och de kärleksfullaste verserna. Allt det fina och vackra för det förtjänade du Charlotte. Det var många tankar och funderingar som snurrade i huvudet i eftermiddags sen och jag kände mig så stressad på något vis. Klockan 10 ringde klockorna i Hörby för dig Charlotte , det var fint. Imorgon så ringer dem samma tid fast i Långaröd , då skall jag , mamma och Fredrik åka till kyrkan. Charlottes fina vänner befann sig nere vid kyrkan i Hörby idag när klockorna ringde och tände ljus , det värmde i mitt hjärta! Nu har vi för en stund sedan ätit och senare blir det film , men jag kände för att komma hit och skriva av mig lite. Jag har aldrig varit någon bloggare men har flera gånger startat bloggar som jag sedan avslutat. Jag har aldrig tyckt om att skriva om mig själv , föränn nu när jag känner jag behöver få skriva av mig en massa saker. Möjligtvis behåller jag bloggen senare eller så avslutas den , vi får se. Musiken strömmar ur mina högtalare allt som oftast när jag e hemma , ofta spelar jag låtar som du tyckte om Challe. Utan din Andetag - är en av de senaste låtarna jag vet att du tyckte om. Du hade även satt den som din ringsignal och den är verkligen så fin! Selma vår ena katt kom springades till mig när jag spelade den precis , hon tycker om musik och jag tror hon har samma smak som dig Charlotte. Sigge våran andra buse sitter här brevid och halvtuggar på buketten jag fick från jobbet. Han skall då alltid hitta på något bus. Du var så glad i katterna challe , och jag vet att dem saknar dig! Nu kallar duschen sen skall jag slå mig ner i soffan , LOVE! /Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0