Lund

Idag har jag och mamma varit i Lund , kollat lite smycken och sen skulle mamma på möte. Vi hittade ett fint armband som satt i ihop med ett annat och så delade man armbanden när man bröt av ett hjärta.  Det påminner lite om ett sånt bästishjärta man delade när man var mindre. Lägger upp en bild på det sen. Mamma köpte två fina guldberlocker i hjärtan som man också kunde dela. Så vi tänkte dela våra hjärtan så att vi har ena delen av dem och Charlotte de andra. Det kändes så personligt och fint! Om vi hittar någon som kan gravera in text inom några dagar så blir det ev. det också!

Annars rullar dagarna på , vi har även varit en runda uppe på tryckeriet i eftermiddag och planerat lite ang. minnesbladen till den 24:e. Så nu ska vi hitta lite foton och bestämma vad där ska stå i dem.
Fredrik har varit sjuk i 2 dagar och legat pall här hemma stackarn , får hoppas jag klarar mig! ;)

Imorgon skall jag till tandläkaren , det har alltid varit min stora skräck men jag har bestämt mig att jag skall gå in till dem med mod! Haha , man kan ju alltid försöka! Efter det skall vi träffa kantorn och gå igenom lite sånger och så!

Fortsatt trevlig kväll och alla <3-dag med för den delen! Puss & Kram! / Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0