Minnesgudstjänst

Nästa helg när det är Allhelgonahelgen så ordnar kyrkan minnesgudstjänster. Där kommer de bl.a att läsa upp namnen på dem som gått bort detta året. De tänder även ljus och har klockringning. Vi tänkte vi skulle bege oss till både Långaröd och Hörby kyrka. De är öppna för alla och tänk på att komma i god tid. På Lördagen den 3:e November är det i Långaröds kyrka klockan 13.30 och på söndagen den 4:e november i Hörby kyrka klockan 17.00. Kom gärna och hedra och minns våran Charlotte. Hoppas alla får en fin allhelgona helg!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej. Har suttit och titta igenom din blogg lite nu. Alltid lika känslosamt att läsa om dessa underbara barn som lämnar oss alldeles för tidigt. Hade också önskat att jag hade gjort ett smycke som Evelina och jag kunde delat, men det är så mycket man ångrar att man inte gjort tyvärr. Er Charlotte var en härlig tjej, det kan man läsa och se på bilderna, och hon finns med er vid er sida , det är jag säker på även om man inte alltid känner det.
Tack för dina fina ord på min blogg, de värmer. visste själv inte att bloggen inte fanns på södras sida längre !?
Ta hand om er, om det är en tröst så går trots allt åren fort men smärtan blir dock inte mindre. Men att åren går fort menar jag att det går fortare tills vi ser dom igen och det är en tröst för mig..
Kram Cilla, Evelinas mamma

2012-10-30 @ 16:26:40
URL: http://www.prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Marie

Var kan jag hitta din dotters sjukdoms historia?
Kram änglmamman Marie

2012-10-30 @ 19:51:33
URL: http://tobiasholmen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0