Dop

I Söndags döptes Niklas och Elins son Albin i Långaröds kyrka. Ca 75 gäster hade de och det var både släkt och vänner. Det bjöds på god smörgåstårta och kakor . Jag och Elins bror Marcus fick äran att vara gudföräldrar. 
Såklart gick tankarna mycket till Charlotte och Pappa...  men vi vet att de fanns där hos oss ändå <3 
 
Dagarna går och snart är det jul. Sedan Maya kom så går dagarna så fort! Det gäller att ta vara på tiden. Hon är redan 6 veckor och Albin 11 veckor.
Julen ser jag inte med samma glädje längre sen Charlotte försvann. Visst , det blir mer speciellt nu när vi fått barn men ni förstår mig nog , Charlotte gick ju bort strax efter alla julhelger så det blir mycket minnen och känslor som kommer upp.
Julen är ju en högtid tycker jag där man träffar nära och kära och umgås , därför  blir det ju så påtagligt att Charlotte fattas. Men den skall firas i år igen , så blir det. Charlotte finns med ändå <3 
 
Kram Stina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0