Charlottes födelsedag

Jag har laddat upp bilder här nedan ifrån graven på Charlottes födelsedag då det var kväll och alla ljusen brann så fint! Det regnade rätt rejält när vi kom till kyrkogården och regnbågen tittade även fram i år igen.
Jag tycker det är något visst med alla ljusen som brinner på en kyrkogård när det är mörkt ute och skulle kunna stå flera timmar och bara titta <3 
 
Vi skulle skicka upp en kinesisk lykta från graven men vi fick vänta tills vi kom hem till Niklas och Elin och det slutat regna. Vi fikade på kaffe , glass och kakor och tänkte på Charlotte! Det är utan tvekan en tuff dag ! :( 
 
Snart är det 1 oktober och julen närmar sig. Mormor har precis blivit 95 år och lilla Albin har blivit 3 veckor redan.  Det har varit mycket på sistone för oss alla och snart kommer ett nytt liv till världen. Lyckan är obeskrivlig men jag tänker så mycket på hur mycket Charlotte längtade till den dagen då jag skulle få barn. Hon skulle lära den det och det och handla massor och vara barnvakt och hon hade redan bestämt att hon skulle vara gudmor :)
Jag önskar så att hon vore här med oss och delade livet och allt !  Vad är meningen med livet ibland kan jag inte låta bli att undra ? Denna sorg är så smärtsam för oss  .... Inget blir sig någonsin likt . 
Det är som en annan bloggare jag följer skrev idag:  , att livet aldrig kan bli riktigt på samma sätt , samma liv igen. Någonsin. 
 /Stina 
  
Tack till er som var ute vid graven på Charlottes dag och till er som på något sätt visat och skänkt henne en tanke <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0