Jag minns....

Jag minns känslan jag fick i kroppen den eftermiddagen när du berättade att tumörerna växt.
Jag minns att jag undrade hur det skulle gå.
Jag minns våran sista jul tillsammans.
Jag minns våra samtal på kvällarna.
Jag minns att du aldrig klagade.
Jag minns när du sa att det inte skulle
gå längre. 
 
Jag minns ditt fina leende våran sista kväll tillsammans.
Jag minns hur det lät när du tog ditt sista andetag.
Jag minns att du fortfarande var lite varm när vi sa hejdå i Lund.
Jag minns hur overkligt och fel allt kändes. 
Jag minns kylan som blandades med kärlek i kapellet när vi skulle säga hejdå en sista gång.
Jag minns hur halv jag kände och känner mig.
 
 
Jag minns allt och saknar dig så <3 
/stina 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0