30/4 --i morgon polisanmälan...

Om den som skriver anonymt  dumma saker till Charlotte på hennes Lunarstorm...Antingen ringer ni  hem till mig i kväll,  eller så kontaktar ni Charlotte i kväll och om ursäkt. Helst båda...Ni två måste vara sjuka.Förstår att ni kanske varit med om något hemskt........ni verkar ju väldigt störda...Sök omgående hjälp... Sa det till Charlotte hon skulle inte bry sig, men det är ju inte lätt. Märker hon är nedstämd, hon som annars är som solen. Ni trakasserar dessutom hennes kompis också..
De har dessutom ringt i dag igen. Hon skall på en annan anställningsintervju på fredag. Praktik eller arbete???På hennes systers arbetsplats...  
C inte tid visa mig och lägga in foton i dag....
Eller så saknar ni   som skriver sjuka tankar vänner???Förstår ni något lite av hennes situation..Ni ser en sprudlande flicka. Vet ju ej vem som skriver, men om ni skrivit hemifrån så kommer Lunarstorm att hitta er. Ville bara ge er en chans att vi inte polisanmäler... Både C och jag kontaktat polisen hur hon skall göra...Vill inte utsätta C för detta. Det är några få  av hennes vänner som fick bloggadressen innan sjukhusbehandlingen.
 Har den nått fel personer...
Du nattbarnsköterska...du trevliga heter ju "Marita"". Det jag skrev var ju en av mammornas  namn. Hittade lappen nu..när jag vände på den. Tror jag..Hjärnan fungerar ej...
Upprörd mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0