9/11 - fullt upp på sjukhuset hela dygnet...

Ja i går blev inget skrivet. Charlotte hade inte tid, hon har datorn hela kvällen..Vi har fått köpa ett mobilt bredband, då det inte gick med sjukhusets.. Charlotte fick hög puls och det blev mycket blodtryckstagningar, disk med sjuksköterska, läkare m m..
Men läkaren MG förvarnade att Charlotte kunde må dåligt eftersom dosen med MIBG-strålning var 30 % högrre än våren 2007.

Jag försökt hålla Charlotte sällskap tills kl 24-  med TV eller läsa, men det är inte lätt. Charlotte sover ju sedan hela dagarna till em, medan jag går upp när vi väcks kl 6.00 för blodtryckstagning.
Denna morron sov jag lite längre och vaknade yrvaken när personen från sjukhuset som mäter strålningen runt Charlotte välte någon grej inne i rummet. Strålninge sjunkit lite extra, nere i 75, så kanske redan söndagkväll hem..Först var det tisdag, sedan måndag...
Nu har Charlotte blivit sund, ber mig köpa frukt, jag sa, va , du måste vara sjuk, måste säga till läkaren!! Hon har tidigare prioriterat gott framför sunt..Men hennes lite låg blodvärden skrämde kanske henne lite.
Nu skall jag åka till torget och köpa massor med mandariner. I går blev det många i Pressbyrån här, a 3 kr st....Vi laddar upp för helgen nu...
Personalen underbar, de är så lugna,,,jag var så stressad när vi kom in..De är såååtrevliga och jag vilar, läser mycket emmelan arbetet med att hämta grejor till Charlotte.
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0