Hej Hej

Jag fick en strålbehandling i torsdags och skulle ligga över på sjukhuset ill fredagen men mitt blotryck steg mycket och var uppe i övertrycket på 210. Mådde konstigt och kräkte .Har fått vara kvar här och dom har höjt lite med mina medeciner. Innan jag ska få åka hem så vill dom att undertrycket ska ligga under 100 , Jag hoppas jag får åka hem imorn . Nu mår jag bra och längtar hem . Imorn är det röntgen och vi hoppas väldigt mycket att tumör  j-ä-v-l-e-n ska ha minskat!! Jag hade blivit överlycklig då :) Anledningen till att blodtrycket steg var vell att tumören avger massa ämnen. Nu är syster häär .. Hej så länge / Charlotte


Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Hejsan Charlotte!

Hoppas att blodtrycket har går ner nu och att tumör j-ä-v-l-e-n verkligen har minskat!!!

Allt gott till dig/Elisabet

2009-10-06 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0