<3

Imorgon Fredagen den 24 Februari mellan kl 10.30 - 11.30 hålls en minnesstund för Charlotte i Hörby Kyrka. Alla som vill ta ett avsked av Charlotte är välkomna då. Ni kan skriva i boken som kommer att finnas där , lägga en blomma eller bara komma och sitta och lyssna på musik , det är helt fritt. Välkomna de som vill! <3

Begravningen kommer senare under eftermiddagen att hållas inom familjen.

Charlotte kommer att bli begravd ute vid Långaröds kyrka.

Var rädda om varann!


Många Kramar /Stina

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Många Varma Tankar till er, Många Varma Kramar från mig/Elisabet

2012-02-24 @ 09:19:20
Postat av: Elin A

Tänker på er fast jag inte känner er. Läste denna bloggen för nåt år sedan men bytte sedan dator och alla mina bloggar bland favoriter försvann. Såg dödsannonsen i tidningen och hittade sedan bloggen igen. Hoppas ni hade ett fint avsked av er älskade syster och dotter, trots att det är fruktanstvärt. Kram till er alla.

2012-02-24 @ 20:23:25
Postat av: Danijela

Mina tankar är hos Er idag....

Kram från Danijela

2012-02-24 @ 22:19:09
URL: http://danijelamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0