19/4.

Inget nytt på fronten...
Dagarna rullar på och nu börjar Stina och jag känna oss rastlösa.
Vi pratar, läser och ser på Tv. När morfinen verkar sover Stina en stund. Bättre inställd nu så inte det blir så långa avbrott.
I em kom Fredrik och Maya. Maya busa och ser ut att finna sig i denna nya situation. Hon blir jätteglad när hon ser mamma. När hon är trött börjar hon klä sig mössa (mycket viktig) och jackan lika viktigt. Dock är det stövlarna som är hennes guldklimpar. Hon hoppar då upp i sulkyn efter att kramat mamma o mig.

Hon har annars lärt sig att det kan serveras kakor, banan o juice i dagrummet , vilket mycket förhöjer stämningen. Hon hoppar då runt o beundrar allt.

I kväll packade jag ner leksakerna och mina böcker. Hem-
resan närmar sig. Hoppas inget nytt dyker upp. Pulsen lite lägre och Stina har ätit lite soppa till lunch och kväll. Får även annat o sond för att det skall läka.
Jag just hemkommen i min nya bil ,som jag nu får en bra inkörning på. En blå Toyota Yaris,
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0