Äntligen över.

Det har varit en lång dag. Operationen skulle börja kl 8.00. Den var inte över förrän efter kl 15 då läkaren ringde Fredrik. Operationen hade gjorts som planerad och tumören är borta. Den skall sändas för analys och sedan diskuteras på tumörkonferensen. Tumören satt på ett område i halsen med känsliga nerver. Stina kommer att vara påverkad av operationen och ligga på intensiven i natt. Där får man inte ha besök så vi åker inte in i kväll. I morgon åker jag till avdelningen på fm. Jag får ta med mig en bok och låta henne vila.
Mamma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller alla tummar och tår för att allt har gått bra. Våra tankar är hos Er under dessa tuffa veckor <3.
Hälsa Stina så gott. Kram från oss alla

2015-04-09 @ 20:04:04
Postat av: Isabel Jadbäck

Idag går våra tankar till er!

Stor kram från mig och Daniel

/Isabel

2015-04-09 @ 20:36:06
Postat av: Carina

Hälsa Stina vi tänker på Er alla. Hoppas allt gått bra och att hon fort kryar på sig.

2015-04-09 @ 22:03:59
Postat av: Caroline

Tänker på er och hoppas att Stina mår bra efter omständigheterna. Hälsa henne så gott. Kramar till er

2015-04-10 @ 08:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0