Hej!

Hej på er!
 
Helgen är över och det är nu Måndag. 
Vi var på kalas igår hos min morbror som fyllde år. Det var trevligt och kul att komma ut lite. Resten av kvällen fick bli i soffan då jag var rätt trött sen. 
Det är så det får vara nu , man får acceptera att tröttheten är stor nu och jag får vila en del för att orka.
 
Jag hoppas att jag snart kan sluta med morfinet jag tror tröttheten beror mycket på den.
 
 
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har ringt ringt runt och fixar lite praktiskt.
Jag fick en tid på onsdag då jag skall ta bort de sista stygnen som jag har kvar. Skönt! 
 
De kollar även hur läkningen ser ut sedan det började att vara och läcka lite. 
 
 
Vi hörs imorgon! Stina <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0