Hemma!

Hej!

Nu är jag hemma!!
Så skönt!
Det var mycket fixande inför hemgång med material , mediciner som
mamma hämtade ut på apoteket och sondmat som skulle tas hem.
Det är mycket mediciner som nu skall skötas helt själv och tider att ha koll på.

Jag kom hem ungefär vid 14 idag. Maya såg förvånad och glad över att jag helt plötsligt var hemma efter att hon kom från dagis.

Nu ska man installera sig hemma och börja tänka och planera lite för sin mat hemma. Tanken är att äta alla mål och ta ett sondmatsmål på kvällen för att garantera att få i sig allt.
Sen skall jag ta minst två näringsdrycker per dag.

Viktigt man tänker på att få i sig alla olika näringsämnen när man nu gör mjukmat. Det är ju allt som går att mixa heller.
Jag tror man kommer in i det efter några dagar.

Logopeden var hos mig innan jag åkte och det är mycket träning med mun och tunga som gäller. Vi pratade mycket om mat med.

Mitt operationssår började läcka lite var igår på
ett ställe så jag fick antibiotika i förebyggande syfte i väntan på odling och så får det bli lite omläggning om det behövs. Det är ju tecken på någon sorts infektion. 


Återigen så är det skönt och vara hemma och få bo i vanlig miljö igen med sina egna kläder.
Framförallt att kunna vara med familjen <3

Kram från Stina! <3

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att få komma hem!

2015-04-24 @ 13:27:02
Postat av: Camilla

Så skönt det låter Stina, hela familjen samlad igen! Krya på dig, så ses vi kanske snart. Kram, kram från oss.

2015-04-24 @ 13:48:57
Postat av: Anonym

Fina Stina. Skönt att du är hemma igen. :-)

2015-04-24 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0