Snart!

Det ser ut som det blir hemgång på torsdag. Skönt!
 
Vi skall ta några stygn imorgon och då kommer även dietisterna istället. Logopeden kommer på torsdag. Mycket ändringar men förstår att det är  så inom sjukvården ibland :) 
 
Jag kommer att gå hem med sonden. Doktorn tyckte det var bäst. 
Jag kan hitta mitt sätt att ordna bra mat i lugn och ro utan att känna kravet direkt att jag måste få i mig allt. 
Doktorn sa jag kunde ta minst ett sondmatsmål om dagen i kanske 1-2 veckor. 
Får känna efter och se hur allt går.
 
Man kan dra sonden själv när man vill. Låter lite läskigt men är tydligen rätt lätt säger de. 
 
Maya och Fredrik har precis varit här en runda. 
Jag fick en lång kram av Maya innan hon gick. 
Jag sa att jag kommer hem på torsdag så svarade hon mig,
- Mmm :) 
 
Jag får tråkigt nog inte lyfta henne på ett tag men det får man ta. 
 
Jag har fått ett smärtplåster som ska ersätta morfinet jag får i sonden flytande. Skall få extra vid behov om det behövs. Så hoppas det funkar bra! 
 
Vi hörs imorgon. Var rädda om er /Stina!
 
 

Kommentarer
Postat av: isan

Åh vad skönt att du får komma hem i morgon! Det måste ha varit en dryg väntan de senaste dagarna! Stor kram

2015-04-22 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0