23/4 - inte lösa ett enda problem i dag.

Sovit så dåligt i natt. Väckt Charlotte. Allt bra. Det är ju det viktigaste.Läste sedan söndagstidningen och alla dödsannonserna på personer i min ålder...Hittar ju ibland något barn där cokså från avdelningen.Kan inte låta bli.

Bestämde mig då jag hade ett  fleral kroppssymptom denna helgen , att denna dag skall inget problem lösas, annars befinner jag mig där kanske på söndag....Men studenten 14 juni stressar mig redan, fast jag kommer köpa all mat...Har inga extraresurser till sådant.Alla problem skriver jag inte här.


Tog en massa fina bilder i går kväll. Tog bilder av solnedgången och mina tankar gick till Alofons Lövs familj och Alfon...skall lägga ut dem senare. Min uttröttade hjärna tar inte in det. Men så finns ju kompetensen i huset.

Tänkte att där bak solen fanns han och alla de andra barnen. Så många under dessa år. Glömmer dem aldrig...Ibland ser jag ett av dessa barn framför mig...
Vardagen får vänta. Skall åka i kväll till kommunfullmäktige. Alltid retar det någon......Vissa tycker ju kvinnor skall vara tysta. Pratat med Charlotte  på mobil. Vi skall träffas i em.
Mamma
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet inte hur man svarar på kommentarer på den här sidan, men skriver en tillbaka :) Vet inte hur man ska formulera det. Jag är frisk o skulle aldrig klara av den situationen Charlotte är i :/ Jag har varit med om flertalet olyckor som många omkommit i därav det jag skrev i min blogg. Jag vet en person vars dotter kan dö vilken dag som helst, det finns inget bot för det heller.. Det smärtar att veta att det finns personer som faktiskt inte kommer kunna leva livet fullt ut :/ Men det som är mer tragiskt är de som inte tar vara på sitt :) Jag började blogga framför allt efter att min lillasyster försökte ta sitt liv. Jag själv har varit där utan att försökt, jag vet hur man tänker så början i min blogg är mest hur man tänker och hur man ska ta sig tillbaka efter att man mått dåligt, eller mer stöttande ska det vara :/ Sen på senare tid har det varit för snurrigt i mitt liv och jag börjat skriva om mina tankar... Livet går upp o ner. Jag tror min blogg är läsvärd iaf :) Jag måste till stallet nu och ta hand om mammas kaniner o min häst.. Ska läsa mer i er blogg när jag kommer hem :) Lycka för att hoppet aldrig lämnar en :)

2007-04-23 @ 17:22:42
URL: http://gurramorra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0