1 juni

Ja nu hinner  jag bara skriva lite.Charlotte på väg hem med Subarun. Den gick igenom besiktningen. Hon skall bara in til apoteket och hämta medicin till kattungarna..De blev sjuka också de fyra. I dag blev det att ringa vet.

Får ingå i det sociala at t de fick leva..Sista kullen i denna familjen. Men flickorna tycker de är gulliga.. Det blir lite annat att tänka på också..Det blir väl som oftast någon kvar i familjen av dessa. Förra året var inte jag och flickorna överens om vilken. Så det blev två..

Det blir ingen Smålandsresa för Charlotte. Ändrade planer gudskelov..

Charlotte bekymrad i går att hon var så hungrig alltid. Vet ej om det är positivt eller negativt.. Redan innan åt och drck hon mycket, men smal..

Nu i dag har jag  varit utomghus nästan hela dagen med allt djurliv i närheten. Inklusive katterna...
Ogräset växer utan gödning här uppe. Många förkylda i min närhet. Måte bara få vara frisk dessa 14 dagar fram till studenten..
Det är lite vänteläge nu på student,  sommarröntgen så det blir lite mindre skrivit. Hjärnan klarar det inte..
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0