..surprise!!!!ja halva huset utbytt!!!mina flickor älskar detta,,,att göra hemmet annorlunda"

Jag skulle skriva några rader,,Ja tänk vad mina barn kan!!!! Halva huset utbytt , skojar, men flera saker - dock ej soffan, men bokhyllan m m . Den befinner sig på väg ej  till soptippen,,dvs  till ved hos mig!!!

Så fint de  gjort,,så många kramar,,,ja ,,,,det är bra ....VARA I FRÅN VARANDRA. jAG SÄGER/TÄNKER. vISSA FÅR ÅKA TILL PSYK ......ANDRA KAN ÅKA IVÄG..........tACK FÖR ATT JAG KUNDE ÅKA TILL GRAN CANARIA.....

Fått mail från TV Malmö...de vill göra film om Charlotte!!!


Mammav  FÅR FUNDERA, MEN HELT O K ENLIGT MIG, MEN HELA FAMILJEN HAR EN VECKA "TÄNKA"

Mormor har hemtjänst,,tyvärr privat!!!!,,JAG som själv är politiskt aktiv --- borde varit positiv till detta, men jag anser att sådan vård skall inte kunna ge vinst....Tänk att de som skall vara ett stöd ----- vill inget skriva, men...................ni som har lite fantasi fattar!!!!!...Vinstintressen går först,,,sedan pensionären,,,men !!!!

De vet inget om det livet vår familj lever..Sorry Sorry...Vi har väl nog redan i vår familj,,,,

Mamma

Kommentarer
Postat av: Karolina o Felicia

Vi tänker på er o hoppas att det är bra med er!
Kram

2007-10-28 @ 11:11:42
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0