Hejsan

Just nu är jag ute hos mamma med Stina.
Vi ska sova här inatt :)
Allt bra annars med mig och resten av familjen :)
Har varit på öppet hus på strålbehandlingsavd med mamma och Stina i onsdags.
Jag har också börjat mitt nya jobb på Älvdalsskolan :) På ett fritids . Det är skoj :)
Så nu ska jag vara där ett år framöver sen förlänger man det ett år i taget.
Tack till arbetsförmedlingen i Hörby som fixat detta :)
Jag har troligtvis också fått en lägenhet.
En hyres , först tänkte jag att jag skulle köpa en lägenhet men sen skulle Stinas kompis flytta från sin hyreslägenhet så jag ringde till den hyresvärden och har nu troligtvis fått den :) Så det ska bli roligt att bo själv .
Så det är mycket på gång nu, nytt jobb , ny lägenhet och strålning.
Strålningen är den 27 april och ska in till sjukhuset några gånger innan för lite förberedelser.
Denna strålningen är ju helt ny i Lund och invigs snart och vi hoppas på ett bra resultat :) och det ska det ju bli också:)
Nu kommer snart min pojkvän ut till mamma en sväng . Men ha det så bra så länge
Kram Charlotte :)

Kommentarer
Postat av: Lola

Grattis till nya jobbet. Håller tummarna för dig både vad gäller lägenheten och strålningen.



Mvh

Lola/64:an

2009-04-03 @ 02:32:16
Postat av: Carina Jönsson

Grattis till nytt jobb och till lägenheten. Håller alla tummar och tår att allt går bra med strålningen.

Jag var nere på avdelningen igår och hjälpte till när det bjöds på påskbuffé på inneliggande barn och föräldrar. Det känns bra att hjälpa till, man vet ju så väl hur det är.... Vad som var tråkigt är att det var fullt på avdelningen, varje gång jag åker dit hoppas jag på att inga barn/tonåringar är sjuka, tyvärr är det inte så. Vi fick även duka bord i korridoren, trist.

Önskar er en Trevlig Påsk, ät massor av godis.

Sänder er som vanligt många styrkekramar och varma tankar

Carina, Jan, Andreas och Emelie Jönsson

2009-04-09 @ 11:01:00
Postat av: Erik, Susanne o Bengt

Stort Grattis till jobb och lägenhet! Förstår att det är kluvna känslor inför allt som händer i ert liv just nu. Håller tummarna...

2009-04-15 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0