1/8


Ny månad och snart har det gått ett halvår sedan Charlotte somnade in. Jag fattar fortfarande inte vart tiden blir av ? Den går så otroligt fort och jag tycker inte man hänger med riktigt. Jag funderar om det är så vi är "skapta" att känna efter en stor sorg. Det är kanske såhär det skall vara för att tiden inte skall bli för lång utan allt skall bara rulla på för att vi ska orka. Vem vet ? Men jag har svårt att hinna med.

Snart är det även Charlottes 25års dag. Den dagen hon hade planerat en stor fest tillsammans med mamma som fyller jämt. Det gör ont inom mig att hon inte får uppleva det och fullfölja sina planer. Jag hoppas du har en stor fest uppe i himmlen Charlotte. Lyssnar vi noga kanske vi hör ditt glada skratt och eran musik ?:)

Jag känner en tjej vid namn Anna Sjöholm härifrån Hörby. Hon och hennes kompis Evelina har skapat en insamling under namnet "Traktorbrudar" som man kan följa på barncancerfondens hemsida och på facebook. De samlar in pengar och kör veterantraktorer från Örkelljunga till Småland. Så fint iniativ till dem! De är verkligen ett stort hjärta bakom deras ide och verksamhet! <3

Kika in och följ dem , de startade köra idag och skall vara framme på Fredag.


Är der något ni undrar över allmänt eller vill jag skall skriva om så bara hör av er.

Ta han om er och sist men aldrig minst , Vi älskar dig Charlotte!  Kramar! /Stina


Kommentarer
Postat av: Malin

hej. jag har följt bloggen under många år men hänger inte riktigt med vad som hände tillslut? kan du inte berätta (så mkt du orkar och tycker är ok) om charlottes sista tid. stryke kramar

2012-08-02 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0