5/8


Idag är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag! <3 Grattis!!

Jag vet att Charlotte hade lagt ner mycket tid och fix på present om hon funnits. Hon älskade att köpa presenter och göra fina paket och sånt. Nu fick hon vara med på min och Fredriks. Vi har fixat en almenacka med foton på oss alla <3 Det är en sån sak Charlotte hade gjort.

Jag kommer ihåg förra Julafton när hon gav mig ett namnhalsband i julklapp med mitt namn. Jag blev så glad! Vi hade båda för något år sedan beställt var sitt men jag tyckte inte riktigt om mitt utan tyckte det blev för stort.

Detta hade Charlotte snappat upp och hade fixat ett i samma storlek som hennes och med mitt namn. Hon hade alltid en varm och fin tanke bakom sina presenter.


Igår var jag , Fredrik och några vänner på Liseberg. En rolig och bra dag blev det! Sist jag var där var i augusti förra året med mamma och Charlotte när vi såg på Lotta på Liseberg. Det var många minnen som kom tillbaka och jag kände ju så väl igen ställen vi varit på. Det var samtidigt tungt men det är väl som många säger. Första gången är alltid tyngst.


Nu står lite hemmafix på schemat innan jag skall ut till mamma och fira henne med en kväll i skogen och förhoppningsvis lite svamp!:)

Kramar! /Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0