<3


Hej alla!

Idag har vi återigen varit en runda i Charlottes lägenhet. Nu är det inte mycket kvar tills den är klar. Vi fick även sålt köksbordet till en kille ikväll. Imorgon blir det ett sista ryck sen är den färdigstädad och klar. Det är en tjej i Charlottes ålder som kommer att ta över den. Jag kommer nog alltid att kolla upp mot lägenheten varje gång jag kommer att köra förbi den. Det görs automatiskt.

Ikväll har annars varit en vilokväll för mig. Energin är inte på topp idag och jag bestämde mig för att det inte skulle finnas några måsten. Fredrik jobbar kvällsskift denna veckan så det är rätt tomt här hemma. Det är bara jag och katterna.

Jag kom att tänka på tystnaden ikväll. Jag tycker inte om den , speciellt inte nu. Allting känns mer tomt på något vis.
När jag är ensam hemma har jag alltid tvn påslagen eller så går stereon på fullt. Men inte ikväll. Då blev den mer påtaglig. Det känns mer ensamt och tankarna snurrar. Självklart måste man tillåta sig att tänka även de ledsna och sorgsna tankarna men man vill själv kunna styra över dem. När man har ljud eller musik runtomkring sig så hör man det , men man tänker också samtidigt. Men det är jag som väljer på vad.

Ikväll vill jag sända ett stot hjärta till alla fina människor där ute! Men ett extra stort till er alla som stöttar oss!
Till min älskade familj och min underbara sambo!
Till Elin , Karin och Marcus för all praktisk hjälp från er! För att ni finns och hjälper oss!
Till alla andra som på något sätt hjälper och stöttar!  <3

<3 /Stina

Kommentarer
Postat av: Gabban

Tänker så på er. Stora styrkekramar<3

2012-03-29 @ 08:28:57
Postat av: Lena Espersson

Hej!

Jag vill säga till dig Stina att det är fantastiskt att få följa dig och familjen i ert sorgearbete, jag beundrar dig som har styrka att skriva dina tankar och jag är med er så fort du har skrivit något, och ängeln jag fick är verkligen Charlotte. Kram Lena

2012-04-05 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0