Nu är det jul igen

Ja ... Nu är julen här igen. Var tog detta året vägen ? Det betyder att det snart är två år sedan Charlotte dog. Två år sedan vi sista kvällen sa att vi alla älskade varandra , kramades och kände vad som väntade. Det var nära slutet. Slutet på en fantastisk människan liv. Livet är grymt. 
 
Jag satt härom dagen och skulle välja ut lite foto som vi skulle framkalla. Jag gled in på foton av Charlotte när hon bodde hos mig sista julen och när vi klädde granen. Jag kunde inte se dem , orkade inte ... Just då. Glädjen och glimten i hennes ögon över livet. Varför ?! ?! 
 
Jag låter nog bitter men det är svårt i dessa högtider att känna glädje tyvär. Vi kämpar hela familjen varje dag men ibland vill man bara skrika rätt ut och undra varför det blev såhär.
Man firar för sakens skull. 
 
Vi vill önska alla en god jul och ett gott nytt år! Det är fint att se alla ni som följer oss. Var rädda om varandra och njut och glöm inte att koppla av i jul ochså <3 /Stina och fam. Håkansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0