Sommaren är snart här

Hej alla trogna bloggläsare! Återigen var det ett tag sedan vi uppdaterade er med något. Det är många gånger vi tänker skriva ett inlägg men sen blir det inte av. Det är ofta man känner att man behöver skriva av sig men det har varit mycket nu i vår men vi skall försöka skriva lite oftare. Våren har kommit och snart gått och sommaren står framför oss. Denna våren var så grön och vacker och tanken slog mig ifall det var likadant för ett år sedan? Eller var vi så djupt in i sorgen och levde i den där dimman att vi inte märkte av det på samma sätt ? Jag tror på det sistnämnda. Det är skönt att det är ljusare och att solen är framme och värmer men samtidigt går tiden så fort , för fort nästan. Jag får känslan ibland att jag återigen inte hinner med. Jag tänker vart vi stod för ett år sedan och att den snart är 1 och ett halvt år sedan det ofattbara hände.<3 Jag vill även passa på att berätta för er alla att både Niklas och Jag skall ha barn :) Niklas och Elin skall få en liten pojke och Jag och Fredrik en liten flicka. Så Charlotte blir både änglafaster och änglamoster <3 Men även om glädjen över detta är så stor så blir sorgen över att Charlotte inte får vara med om det lika stor, Det väger hela tiden jämt. Sorgen och saknaden blir så mycket mer tydlig. Man får återigen en känsla av att det är så svårt att acceptera det som hänt men som jag sagt innan , Vi kämpar för din skulle gumman. Jag önskar så många gånger att hon skulle vara här med oss och få uppleva detta. Charlotte älskade verkligen barn och hon brukade säga att den dagen vi fick barn så skulle hon passa dem och köpa saker till dem och vara med dem ofta. Jag hoppas hon alltid kommer att vaka över dem , men det är jag säker på! Ibland pratade vi även om ifall Charlotte någongång själv skulle kunna få barn. Sålänge tumören fanns i magen så var det svårt men när man pratade om de så sa vi alltid att vi fick se i framtiden ifall tumören var kvar eller hon var frisk. Annars fanns det andra alternativ. Du hade blivit den bästa mamman gumman<3 Lilla Charlotte , Jag och din familj saknar dig så mycket! Du fattas oss <3 /Stina

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Jag vet hur ni saknar och hur ont det gör hela tiden......... Jag tror Charlotte är med er och gläds otroligt över att bli änglafaster och änglamoster:) Kan tänka mig att Gunvor. är glad och lycklig. Nu kommer hon att skämma bort sina barnbarn på alla sätt. Lycka Till :). Kram från Elisabet med ängeln Mattias

2013-06-05 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0