<3

 
Hej! 
 
Jag har blivit förkyld och hängig. Fredrik var ju kass i helgen och nu är det min tur. Oftast är vi aldrig sjuka samtidigt. Det är väl ändå positivt så någon av oss kan var pigg :) 
 
Imorgon förmiddag skall jag till doktorn. Det är ett återbesök hos mina läkare och den tiden fick jag den dagen jag åkte hem.
Jag har ännu inte fått något provsvar så
kanske det kommer imorgon. 
Doktorn lovade att ringa mig för svar men om svaret kommit i dagarna så kanske de har väntat in detta besöket?
 
Hur som så vill de väll kolla mitt operations sår och hur jag mår. 
 
Jag är lite nervös iallafall och hoppas ni sänder mig lite styrka och håller tummarna för bra svar! 
Jag är fullt beredd på negativt svar för då blir jag inte chokad. Vi får se.
 
Jag gjorde även en röntgen efter jag fått besked för att kolla om det fanns fler. Ingen har sagt nått om den och jag frågade inte när jag var inlagd om den. Jag sköt den framför mig. Detta var ju 4 veckor sedan. 
Är det positivt att de inte sagt något och att allt såg bra ut? Eller vill de vänta tills jag hade kryat på mig och säga ? 
 
Mycket frågor , inga svar . 
 
Vi hörs imorgon! Kramar från Stina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0