Hej!

 
Dagarna går och läget är det samma. Det går sakta framåt och vi väntar på svaret ännu. 
 
Ibland känns det som att väntan är värst. 
För när vi väl har ett besked så får vi ju reda på vad planen blir framöver. Ovissheten är svår. 
 
Kommer man gå någon behandling i sommar? Hur kommer man må ? Vad tänker de göra tro? 
 
Idag har vi ordnat lite mer morfin då det är på
väg att ta slut. Imorgon tänkte jag ringa dietisten och diskutera min sond och berätta att jag funderar på att dra den i helgen och se vad hon tycker.  
Helgen består av ett kalas och sedan blir det vila
och lite hemma pyssel i den mån man orkar.
 
Ibland vill min kropp göra saker som tex lite hemma fix av olika slag och man planerar morgondagen men när den väl kommer så tar tröttheten över eller lusten finns inte där. 
Man får passa på att ta de pigga tillfällena till att göra sånt och det är svårt att planera. Dagarna går upp och ner i ork och lust och de stunder jag får ont måste jag vila.
Jag måste lyssna på kroppen för den kräver mycket vila i med läkningen och allt men ibland kliar det lite i fingrarna. Mitt mål är att fixa middagen iallafall och det går bra :) 
De dagar som Mamma kan följa med och hämta Maya lite tidigare gör vi det så vi kan mysa.
 
Nedan hittar ni lite bilder från sjukhuset! 
 
Nu väntar hockey , kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0